31 Ekim 2013 Perşembe

hediyeleşme etkinliği kutum hazırr:)

herkese merhaba
ışıltılı bakışlar   ile güzel bir etkinlik yaptık..güzel bir kozmetik ağırlıklı kutu yollayacağız birbirimize..
ben kutumu hazırladım..benim kutum şu şekilde..






hediyelerim bu şekilde 
yarın kargoya verıyoruzz..bakalım benm hedıyelerım ne sekılde olcak heyecanla beklıyorum..
içine koyacağım ufak tefek şeylerim var onun dışında
bir paketlemesi kaldı hediyelerimin.. umarın elifcimmm beğenir
hediyelerimi..
SEVGİLER..

2 yorum:

  1. Kimse takip etmiyor hala yaziyosun ya pes dogrusu yazik sana ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benım bak sen ben benım bloguma gırmıssın takıp edılıp edılmedığımı bılecek kadar TAKİP etmıssın asıl yazık sana hahahahahah:))) ayrıca fark ettıysen 350 takıpcı yazıyor okuman yazman varsaa..blogda sızın gıbıler cok fazla bır cok blog arkadaslarımın bloglarında da sizin gibi bir çok zavallının yazılarını görüyorumm.. biz takıp edılmıyorsak siz bir blog acında barı sız takıp edilinn.....ahahahahahahah..

      Sil