30 Haziran 2014 Pazartesi

NYC 4LÜ FAR İNCELEMESİ

Herkese yeniden merhaba ,
çok uzun bir süre oldu yazmayalı ama artık hep yazmaya çalışağım
bugün bir blog satışından almışolduğum nyc farı inceleyeceğim sizlere.
 günlük hayatta kullandığım bir far paleti bu. 1 rengi çok severek kullanıyorum kaş altlarıma özellikle.birde ozellikle sondaki bakır alt tonlu kahveyi kullanıyorum göz kapağımın üzerine..öteki renkleri pek kullanmıyorum aslında ..
 Ben aslında çok özensizim anlayacağınız gibi dış kısmında yazısı bile silinmiş nasıl oluyor anlamıyorum siliniyor..ya kendı kalitesizliği ya da bende problem var dediğim gibi... neyse devam edelim.. pek parlak bir yapılı bir far değil. 2 ve 3 yapısı biraz simli diğer 2si mata yakın..




yapı olarak öyle çok kadifemsi kolay fırçaya gelmiyor ama o kadar da fena değil.
yani eh fena değil diyebileceğim bir far oldu bu..
10 üzerinde 5 verebilrim..
AŞKLA KALIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder