18 Temmuz 2013 Perşembe

Pastel Spring Blush Allık

herkese merhaba..
bugün sizlere pastelin çıkarmış olduğu şirin allıktan bahsedeceğim.. allığın dış görünüşünden bahsedecek olursak öncelikle küçük olması çok güzel..hem çantaya tam atmalık hem de ilk defa bitireceğim bir ürün gibi duruyor..

 bende olan numarası 15.. ürünün kokusu genel olarak rahatsız edici değil..turuncu alt tonl bir allık..içerisinde bulunan hafif ışıltılarını ben sevdim..zaten pek belli bile değil..





biraz bileğime uyguladım tabi dağıtılmamış hali..ben genel olarak sevdim yani bu ürün benim için 10 üzerinden 7..

peki siz pastel spring blush allık hakkında ne düşünüyorsunuz?

not: bazı bloggera birkaç söz söylemek istiyorum.. bu kibir nedir yaa yok ürün geldi, gelmedi , yok geleceğini biliyorduk vs. olayları.. arkadaşlar farklı olacağız diye burnunuz havalarda.. yok yeni bloggerle boyle yok şöyle..siz ne çabuk unuttunuz ılk gunlerinizi..insanların başarılarını kıskanmayın..artık okumak dahi gelmiyor içimden yazılarını..
ayrıca herkes her gün yazı girmek zorunda değil..en azından ben böyle düşünüyorum..yani ben sizin gibi hergün yazı gireceğim diye milyon tane kozmetik ürünü alamam..bu görgüsüzlükten başka bir şey değil zaten..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder