20 Temmuz 2013 Cumartesi

severek yazılarını okuduğum bloggerlar

herkese merhaba
benim severek takıp ettiğim yazılarını beğendiğim blogger arkadaşlarım var onları sizlerle paylaşmak istiyorum.


1.makyajayenibaşlayan kız 
gerçekten yazılarını severek okuyorum..ezgi gerçekten cok tatlı bir blogger..yazılarında ürün tanıtırken detaylı olması ve resimlemesini çok beğeniyorum..zaten hatırlıyorsunuzdur ilk hediyeleşme etkinliğimi makyajayeni başlayan kızla yapmıştım..birbirimizi hem tanıdık hem de güzel hediyeler biribirimize hediye ettik.. 

2.naslii

nasliinin blogunu çok seviyorum günde en az 3-5 kere giriyorumdur. özellikle nail art yazılarını okumak çok hoşuma gidiyor. gerçekten blog işini sonuna kadar yapıyor.

3.bensukaya 

bensunu blogu güzel bir moda blogu.. güzel kombinler öğrenmek istiyorsanız moda hakkında bilgiler istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum..

4.pembe dünyam

janjan ismiyle herkes tanıyordur..janjanın benim için özel yeri vardır.. blogumun ilk takipçilerinden diyebilirim.. ayrıca adanada bir lansmanda tanışma fırsatımız oldu.. çok sevdim kendisini..



            benim severek takip ettiğim bloggerlar bunlarr..

                
            ya sizin sevdiğiniz  bloggerlar hangisi..



4 yorum:

  1. Teşekkür ederim tatlım** Ben de severek okuyorum senin bloğunu :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim kuzumm bende seni severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.blogunuzu yeni keşfettim ve hemen izelemeye aldım:) bu arada benimde bir blogum var ve blog konsunda yeni sayılırım. bir göz atarsanız sevinirim. eksiklerimi artılarımı öğrenmek isterm :) teşekkürler http://caglaaksu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çekilişim var buyrun http://lavellocat.blogspot.com/

    YanıtlaSil