3 Eylül 2013 Salı

golden rose terracotta eyeshadow duo

herkese merhaba
golden rose terracotta eyeshadow duo sizlerle paylaşmak istedim.
Dokusu oldukça yumuşak ve hiç zorlanmadan renginin veriyor. günlük kullanım için ben altın bronz rengini severek kullanıyorum.özellikle alt kirpik diplerinde çok koş duruyor.

     
Golden rose terracotta eyeshadow duo;  yapısı mat değil hafif ışıltılar var içerisinde ben bu ışıltıları seviyorum..



yeşil rengi hiç kullanmadım açıkçası..çünkü yeşil far pek sevmiyorum:)





                                          golden rose terracotta eyeshadow duo pigment açısından da gayet iyi..
kalıcılık konusuna gelirsek kalıcılığına orta derece diyebilirim..


kısaca özetlersek; altın bronz rengini  özellikle kullanıyorum..işe yarar güzel bir far.
                                           

AŞKLA KALIN

2 yorum:

  1. Yesil rengi kendime yakistirdigim icin cok begendimm altinla uyumu harika gorunuyor :) Gule gule kullan ve bence yesil rengi kullanmayi denemelisin :)

    YanıtlaSil