25 Eylül 2013 Çarşamba

Blogger etkinliği^#1 retro makeup

herkese merhaba,
makyaja yeni başlayan kız çok güzel bir makyaj etkinliği düzenledi ve bende bayıla bayıla katıldım..
bize 14 değişik makyaj seçenekleri  gönderdi..hangı makyajı seçeceğimize ise rondom.org dan belirleyecektik..ve ben belirledim..retro makyaj cıktı...ucundan kıyısından yapmaya çalıştım..
resımlerın kotulugu kısmına gelırsek ben gece cektım makyajı..gun ısıgında cekmem gerekıyordu aslında..ama son dakikaya bırakırsam boyle olur iştee..bana da ders oldu.. bundan sonra birkaç gün önceden hazırlayacağım postlarımı..bakalımm nasıl bulacaksınız?




























kullandığım malzemeler:

flormar mat touch fondöten
maybelline affinıtone concealer
nyc 817 south street seaport far paleti.
flormar pretty 2liallık
&L Young gel eyeliner
flormar wild eyes maskara
essence maskara
loreal ruj 
mac ruj

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık, normal hayatta hep kullanılabilecek şekilde olmuş. Katıldığın için çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek benim için çok güzel bir etkinlik oldu..biraz rotarlı geldi postum..aslında planlamıştım ama anlamadım neden yayınlanmamışş:(

      Sil
  2. çok güzel olmyş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil