15 Ağustos 2014 Cuma

Rimel London Stay-matte Pudra

Herkese merhaba,
yazın gelmesiyle birlikte sıcaktan ne makyaj yapılabiliyor yapılsa bile 5 dakikada makyaj akıyor. fondoten ya da bb kremlerin akmaması için genel olarak makyajım akmasın veya parlamasın diyorsanız sabitleyici pudra kullanmalısınız.sizlere severek kullanmaya başladığım rimmel london stay- matte pudrayı anlatacağım
aslında ben pudradan nefret eden bir insan olarak bana pudrayı sevdirdi bu ürün.
bakalım bana göre ürünün özellikleri nelermiş inceleyelim.





öncelikle gayet ince ve yumuşacık bir yapısı var.yani sürdüğünüz zaman yüzde kalıp gibi durmuyor.
ciltte varla yok arası duruyor..kokusu kötü değil yani beni rahatsız etmedi.
ben t bölgeme ve kapatıcımı sabitlemek amacıyla kullanıyorum.bu konuda gayet başarılı bir ürün.zaten bu ürünü sevmeyen yok..
bende çok sevdim gerçekten bahsedildiği kadar varmış:)










1 yorum:

  1. Bu ürünü ben de severek kullanıyorum ama keşke ambalajı biraz daha kaliteli olsaydı.

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 6 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil