15 Ağustos 2014 Cuma

The Balm Bahama Mama Bronzer




herkese merhaba,
bugün sizlere son Gratis indiriminden almış olduğum the balm bahama mamayı anlatacağım.
askında bu ürünü bilmeyen yoktur.ben çok geç tanıştım kendisiyle:(
%50 indirimdeyken kaçırmak istemedim açıkcası 15 lira gibi uygun bir fiyata geldi.




öncelikle bahama mama içerisinde sim bulunmuyor ve bence en önemli özelliklerinden birtanesi bu.
çünkü bir bronzer bana göre simli olmaması gerekiyor.
içerisinde turunculuk kesinlikle yok..
ama kesinlikle dikkatli kullanmak gerekiyor çünkü fırçaya gereğinden fazla alındığında yüzünüze çamur sürmüş gibi olacaksınız garanti verebilirim:)
o yüzden fazlasını fırçadan atın derim.

                               
                                      şunun güzel ambalajını anlatmaya gerek yok.
                                the balm ın bütün güzel ambalajları gibi bu da şahane.




                                                      ben bu ürünü çok sevdim ya siz

2 yorum:

  1. The Balm ın ambalajları gerçekten çok neşeli ;) Bana da bekliyorum mutlaka :)
    www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bende kontür için düşünüyorum bu ürünü, beğeneni çok. Sanırım bende bir şans vereceğim. :)) Bloğunu yeni takibe aldım. Bana da uğramak istersen beklerim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil