26 Nisan 2013 Cuma

Oriflame Muse

herkese merhaba..aslında bir çok parfümüm var.parfüme hiç ihtiyacım yoktu ama oriflame muse parfümün şişesini beğenince kokusunu da denemek istedim..
çiçeksi bir kokusu var. kalıcılığı var sayılmaz ama boğmayan fresh sayılacak güzel kokulardan bir tanesi.
aslında şişesini kapağı her ne kadar güzel gözükse de kocaman bir kapağı var. bu da bir öğrenci evindeki konsolunuzda daha çok yer kaplaması demek. bu yüzden kapağını atacağım az kaldı:)
bir de aynı serinin Anti-persipirant 24 deodorantını aldım. ikisini birlikte kullandığım zaman daha çok hoşuma gidiyor.farklı kokularla karışmıyor en azından..
Ve son olarak Gloss booster peach.. oldum olası glossları hiç sevmem. zaten bunu da hediye ettiler.denemedim bile.

SEVGİLER. 
aşkla kalın:)

4 yorum:

  1. :) ben o parfümü çok seviyorum tam yaz parfümü evet kapağı biraz büyük sinir ediyor ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapak oldukça büyük evet :) bende almıştım bu parfümden :)

      Sil
  2. aynen canım kapağıı rahatsız edici..ama kkusunu sevdim bende:)

    YanıtlaSil
  3. kokusu güzel cnm evet :)

    YanıtlaSil