7 Nisan 2013 Pazar

PALETTE MAKYAJ PALETİ

Herkese merhaba..bugün sizlere palette makyaj paletini paylaşacağım..bu palet bana aslında erkek arkadaşımın annesinden bu güzel makyaj paleti bana hediye olarak geldi. tabi bu tek değil.. güzel bir maskara vee kokusuna bayıldığım sun markalı parfümümle birlikte..benim biraz süslü olduğumu öğrenince göndermek istemiş..burdan ona tekrar tekrar teşekkür ediyorum.. ve gelelim bu güzel palete.
içinde o kadar güzel renkler barındırıyor ki bayılıyorum bu palete..özel günler için ve günlük makyaj için benim vazgeçilmezim..
renkleri o kadar güzel veriyor ki bayılıyorum..her makyajımda yanımdan ayıramadığım bir ürün oldu benım için..renklerin kalıcılığıda harkulade..seviyorum, beğeniyorum, bayılıyorum!

SEVGİLER  ÖPÜCÜKLER.. <3

3 yorum:

  1. Ne kadar düşünceli bir anneymiş :) Güzel günlerde sür sürüştür canım renkleri de harikaa :)

    YanıtlaSil
  2. abooo :) kaynanaya bak
    iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil